Nice helg

Chillade på Grand Hotell med Amalia i fredags och åt så mycket god mat att jag trodde vi skulle svimma!
Därefter gick vi en promenad i solen, lyssnade på train - drive by och njöt av att vara unga och glada.

På lördagen tränade jag min sista träning på Bosön för den här säsongen </3 det gick riktigt bra men var J to the OBBIGT som alltid...

Taxi Lisa hämtade sedan upp mig och Athina och vi åkte hem till Lisa för att göra oss i ordning för kvällen. En halvtimme senare kom Amalia, Frida och Hanna och vi åt massa god mat och snackade och skrattade <3
Därefter kom Elin och hämtade oss och vi drog alla utom Amalia in till stan och Laroy. Och resten av kvällen är historia! Vi hade så brutalt roligt som alltid med dessa tjejer! <3 Ni är så sjukt jävla bra!

Det togs en del bilder, men jag vågar inte lägga upp någon eftersom jag rädd för att:
1. Bli ihjälslagen av personerna på bilderna
2. Bli utan vänner eftersom de kommer få se hur mongo vi är....

Idag gick jag upp och åkte till Sätra med mamma och pappa för att kolla på Olof när han sprang 800m i Svealandsmästerskapen. Han sprang jättebra och kom 4a! Jag är så stolt över dig lillebror! När vi kom hem pluggade jag och sen drog jag med pappa ut och sprang. Det gick riktigt bra!

Sjukt att helgen gått så fort...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0