If you snooze - you lose

ÄNTLIGEN! Tränade idag och det var så brutalt skönt!! Jag blir verkligen deppig av att bara sitta inne och vänta ut förkylningen så idag trotsade jag allt som har med nässpray, alvedon, näsdukar och hostmedicin att göra och tränade. Loved it.

Efter en aschill dag med bara tre lektioner och talangjakt måste jag ikväll verkligen sätta igång med plugget! Nu väntar därför samhällskunskapsinlämning om Sveriges ekonomi (say whaaat??). . . Försäker läsa riksbankens "Peningpolitiska rapport" och begripa vad allt handlar om. Tur är väl att man är född med två ekonomiföräldrar <3

Jag måste verkligen städa mitt rum också...Kaoset växer och växer och jg har tangentbord, kläder, böcker, papper och tidningar precis överallt. FML.

Jag bjuder på två bilder från igår...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0