A night to remember

Igår var jag på teater, Strindberg. Bland det konstigaste jag sett....

Efter det åkte jag, Malin och Ellen hem till mig och bytte om till n HELT ny outfit. Det var nämligen dags för årets första skiva!! NIH:s skiva med tema Superhjältar och Superskurkar. Jag, Malin och Ellen bytte därför om till Björnligan. Därefter bar det av in till Woken där vi träffade allt ifrån pirater till superwoman till Sailor Moon till Tintin och det var så jäkla kul!!

Somnade vid 2 och gick upp tidigt för att läsa igenom en engelskatext som jag skulle presentera första lektionen. Det gick sådär... Om en timme är det träning och innan dess lite p to the lugg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0