MIN SYSTER SKA TILL NYA ZEELAND!

För er som inte redan vet så har jag en lillasyster som heter Karin. Karin ska åka till Nya Zeeland 1 helt år och åker den 22 februari i år, dvs om exakt 29 dagar. (OMGHELTSJUKT) Idag fick vi reda på att hon fått en definitiv placering och helt plötsligt fattade jag vad det är som ska hända. Hon ska verkligen vara borta ett helt år. Det är ju crazy! Min lillalillabästaminisyster <3

Jag älskar dig så mycket att jag inte vet hur jag ska beskriva det!! Hoppas du vet det lillstrump, karsil, kajren, prusiluskan, lillknapp, Ariel, räven, Stina men framförallt syster och bästa vän! Jag kommer sakna dig så otroligt mycket!!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0