HEJ JAG LEVER!!

Jag är hemma nu och har återhämtat mig efter två veckor utomlands!

1a veckan spenderades med världens bästa klubb i Italien på träningsläger!
Det var så jäkla kul och vi hade brutalt bra även om vädret inte var tipptopp... Men trots det fick jag självklart världens shorts- och sportbh-bränna...























2a veckan var jag i Spanien på utbyte med skolan och det var så awesome! Där var det ännu mer regn än i Italien... Vi sov ca 4a timmar per natt och var uppe till 7.10 en natt och åt frukost i baren! CRAZY!! Så jag vilade inte direkt upp mig...














































Det var alltså ganska skönt att komma hem till svensk mat, min säng, min onepiece, träningar, vanliga rutiner och allra mest min underbara familia!!

Idag hade jag nationellt prov i spanska i 5 timmar - död hjärna over here, oh yees!!

Kommentarer
Postat av: Ulf

Va det inte Jon Olsson som man såg på en av bilderna? Han går väl inte på Dagy?

Skönt att du är hemma igen, när du sovit ut kan det vara mysigt att få löpträna med dig igen....

2012-04-25 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0