Hur klantig är du?

[x] Varit på sjukhus (typ större delen av mitt liv)
[ ] Åkt Ambulans (hej-jag-kunde-inte-andas-och-fick-bo-på-sjukhuset-hela-påsklovet)
[ ] Brutit något (stark benstomme!)
... [X] Stukat något
[x] Sträckt något
... ... ... [ ] nåt har gått ut led
[X] Blödit från huvudet
(våldsamt barn härborta....)
[X] Blödit från Ansiktet
[x] Blivit Skjuten av luft pistol (fy faaan)
[x] Blivit Sparkad (fotbollsspelare in i <3)
[x] Bränt Dej (det var bara början. . .)
[ ] Fått sprickor i Skelettet
[ ] Fått Sy
(THANK GOD)
[x] Blivit Opererad (halsmandlarna rip </3)
[x] Skurit dej ("åh tack pappa, en ny fällkniv i 10-årspresent, åh vi har glass hemma, jag ska använda min kniv för att öppna förpackningen.....")
[x] Slickat ditt blod
[ ] Fått Hjärnskakning
[x] Förlorat medvetandet
(svimmade pga av mitt låga blodtryck, men vaknade en sekund senare... )
[x] Slagit ut en tand (inte en hel men still...)
[ ] Slagit ut flera tänder
[x] ramlat ner för en trappa
[x] ramlat med cykel och skrapat upp hela benet
(classic!)

Resultat: 10!
1-4 Du är relativt lugn!
5-9 Ta det lugnt i fortsättningen
10-14 du är en rätt så stor idiot
15-22 jävla idiot

mitt resultat........... : ................ 15, frågan är om någon blev förvånad...?!


jag bjuder på den.......... (OBS, DEN ÄR FÖR FLERA ÅR SEDAN.......)



















(OBS, på riktigt alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0