Laddar taggar och däckar

Så JäVlA sEg DaG!!! Vaknade 06.30 och fick bokstavligen rulla ur sängen, jag kunde inte ställa mig upp!!! Därefter väntade skola från 8.10 till 16.05, en dag fylld av allt från krångliga äckelspanskakonjunktiv till spårade svenska diskussioner och svanprinsessan-allsång (räknas det somd et när det bara gäller två personer...) i ett av de "tysta" (no more) rummen i biblioteket (hanna och jag är nr 1 faaans!!) efter en sista lektion om tvångstankar, depression och ångest (psykologi alltså) så kastade jag mig på limousinen (aka röda blixten)(...min cykel...) och kom hem för att dirren kasta i mig mat och sedan kasta mig in i Malins bil (OMG HON HAR FÅTT KÖRKORT!!!) och åka till bosön för veckans mördarträning! Det gick riktigt dåligt men var ändå kul och SKÖNT (för ett år sedan hade jag aldrig i hela mitt liv tyckt att det var skönt att plåga sig på det sättet, men nu är jag adicted!!

Kom hem vid 8 och kollade på bonde söker fru <3 <3 <3 dampade för att det inte var sista avsnittet (JAG VILL VETA VILKA DE VÄLJER!!!!) och sedan skulle jag ha pluggat matte men hamnade här....... Nu ska jag panika över allt plugg vi har, läsa min engelskabok och tagga för körlektionen imorgon. . . Mej men det är faktiskt grymt kul att köra bil, men lite stelt att köra med en bilskolelärare som har dåligt morgonhumör...

massa pussar
er slutkörda Anna


jag älskar bilden <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Aaaannna du sprang asbra ju!! Hade inte kunnat springa så fort utan dig!

Älskar bilden med, KALMAR in my <3!

2011-11-16 @ 23:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0