Mom:"What did you learn in school today sweetheart?" Me:"Obviously not enough. I have to go back tomorrow.."

Tjabbaa!!

Min körlektion imorse gick asbra. så jag var fett glad nr jag kom till skolan! Resten av dagen var ganska chill, lite svenska, lite engelska, lite lunch, fysik och sen religion. Och ovanpå allt det ett spanskamöte!! Alltså ett möte med information om ett utbyte med en skola i Spanien som jag kanske ska vara med i!! Så kul det skulle vara!!!

Det vart ingen träning för mig idag, har ont i knät och fick träningsförbud av mina päron eftersom jag ska på träningsläger i helgen till NORR NORR NORR KÖ KÖ KÖ PING PING PING - NORRKÖPING!

Annars så är jag mest förbannad på mig själv för att jag inte kan fokusera och börja skriva på mitt tal som jag ska hålla på engelska imorgon om Guinness World Records. Och för att jag inte räknar matte som jag VERKLIGEN borde göra eftersom jag har matte e prov på måndag och är borta HELA helgen (TAGGATAGGATAGGA!!!) OCH har ett och ett halvt av totalt två kapitel kvar!!

Asnajs.

Puss och hej, leverpastej.


min bästa app <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0