Det blir en låååång natt

Sitter här i nytvättat hår, pyjamas och mina favvisar (urbanianerna) och pluggar fortfarande samhällskunskap...Eller "fortfarande" kanske inte är rätt ord att använda.... Har haft så SJUKT svårt att plugga i helgen och jag tror att det beror på att jag inte tränat sen i ONSDAGS!!! Inte konstigt att jag inte kan sova trots att jag är dödstrött eller att det spritter i benen så att jag måste springa några varv i huset efter varannan mening jag läst... Det blir inte bättre av att jag har s.k. RLS, "restless legs syndrome" som håller på att TA KÅL PÅ MIG! Därför var det inte så smart att hoppa över löpningen idag, men jag hade absolut ingen lust...

Nu sitter jag iaf här med en kopp kaffe, nybakade pepparkakor, världens bästa ballerina kladdkaka och Eric Saade på högsta volym <3 Så livet känns lite bättre just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0