Tjaaaeeenare

Hemma efter en sjukt rolig jobbhelg! När jag säger rolig är jag både ironisk och inte...
Man kan väl säga att skärgården i helgen var ganska...död... Vädret var sådär och högsäsongen har inte dragit igång så det 11 timmar långa dagarna på jobbet var liite långtråkiga ibland när det kom typ en kund varannan timme... Men mina jobbarkompisar är ASSCHYSTA och SVINSKÖNA så jag har ändå haft kul!

I fredags hade vi en fest i "slottet". Slottet är en liten stuga som ligger vid macken och jag har nog aldrig skrattat så mycket!! Alla var så extremt roliga och snälla och det kändes som jag kom vissa väldigt mycket ärmare, vilket var skönt!

Annars har det ju regnat en del och man kan säga att jag var RÄTT SÅ dygnsur när jag satte mig på bussen hem 20.20 igår kväll.........

Idag har jag suttit i telefon mest hela dagen och kollat på TV.

Något att tänka på: Jag. hatar. tekniska. prylar.

Funtar på att sticka och träna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0