Nublirdetjobbhelahelgen=ingendator

Yesboxthat´sright! :) Bara så ni vet..

Idag har jag annars hängt med Lisa på en massa ärenden (vuxet, men ännu mer vuxet var att vi åkte BIL) och varit inne i stan och träffat massa sköna människor!

Jag har spelat match också, det var kul i första halvlek och sen gick det inte bra för mig längre helt plötsligt! Men det var ändå lite kul att spela igen.... ;)

Annars så står klockan på 06.00 imorgon och jag ska jobba till 20.00 imorgon kväll innan jag får rast - NAJS! Så, det betyder att jag måste släcka nu!

PUSS OCH KRAM

jag har btw klippt mig också och har ca HÄLFTEN så långt hår som jag hade innan FMLFMLFMLFMLFMLFML.


NU kan till och med jag känna att det är sommarlov!


Kommentarer
Postat av: Ninni

DITT HÅR !!!!

2011-06-17 @ 20:10:47
Postat av: Ninni

det blev säkert fint ändå :))

2011-06-17 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0