Från och med Du. Från och med Du blev mitt liv, mitt liv idag.

Igår efter skyview kom jag hem och kastade i mig två kakor (yummiiie, världens sämsta uppladdning inför träningen) hoppade i träningskläderna och taggade galet ner till min FRIIDROTTSTRÄNING! SOM JAG LÄNGTAT! Träningen gick dock pissdåligt men det gjorde inte så mycket eftersom jag visste att jag skulle träffa Lisa ikväll som jag inte träffat på nästan TVÅ FUCKING VECKOR (jaaag veeet det är helt sjukt!!!) Så jag kubbade hem på min cykel och kastade mig in i duschen.

När jag tillslut var klar och gick ut ur badrummet ropade pappa på mig:

P - Anna du har besök. Skynda dig!
A - Men jag är naken, (jag hade handduk) jag har just duschat! (OBS, ja, vi står och skriker det här till varandra i hela huset)
P - Men det gör inget, kom som du är! Det är någon du känner väldigt väl...
A - *tänker vad i hela friden, vem kan det vara som står i min hall och som jag kan visa mig halvnaken för utan att det gör något*


Tveksamt började jag gå mot hallen och där möts jag av dels hela min familj, men okså en liten, blond Lisa med ett stort leende på läpparna. I handen håller hon en bilnyckel. Jag bara stirrade på henne först och sen kopplade jag.

HON HADE TAGIT KÖÖÖÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMGOMGOMG LISA HAR KÖRKORT DET HÄR ÄR HELT SJUKT JAG VET INTE VAD JAG SKA SÄGA!!! (fast jag visste att du skulle ta det) Jag typ hoppade och skrek och vi skrattade och jag fattade ingenting och Lisa stod där med en bilnyckel i handen och bilen stod parkerad poå gatan!

Sen bar det av till Stocksunds wärdshus för en supergod middag för att fira att jag fyller 18 om EXAKT en vecka idag! (fast jag firade Lisa också) Jag fick massa fina presenter och vi fick klubbor och sen sov jag hos Lisa!

Lisa är Från och med Nu min idol. Grattis min lillalilla bästa tjej!! Det här är du värd!


Kommentarer
Postat av: lisa

haha men tack världens sötaste!!! du är bäst!

2011-06-17 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0