1 dag kvar

Imorgon fyller jag 18 år!! Det är helt brutalt sjukt!!

Jag och min lillebror Olof, 11 år, hade världens klockrenaste konversation imorse om att fylla 18:

Jag och Olof, 11 år, borstar tänderna.
Jag - Shiiiiit jag fyller 18 imorgon!!!!
Olof - Längtar du?
Jag - JAA!!
Olof - Jag längtar inte tills jag fyller 18!!
Jag - Va? Ursäkta vad sa du?!?!?!?!
Olof - Ja, men när man fyllt 18 då blir man ju kärring eller gubbe!!

Sååå jag taggar gal1 i alla fall!! :P eller vänta....

Mitt problem är att jag verkligen inte kan fatta att jag fyller år imorgon!! Så satans sjukt!! Jag har inte firat min födelsedag med min familj sen jag fyllde 13, så det ska bli sjukt kul men lite konstigt.. Typ, hur gör man?!?! Vad ska man göra hela dagen? Jag kommer få panik varje sekund jag inte gör något födelsedagsaktigt!!

Just nu sitter jag i telefonkö till dell. Hatahatahata. Så här kul har jag:




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0