Min dag

Hej gänget!

Idag har jag och la familia glidit på is, långfärdsskridskor är dEt man ska göra en söndag som denna! Efter att ha gått upp halv 8, åkt tunnelbana och buss i 45 minuter, åkt 3 mil på skridskor, åkt i en KNÖKFULL buss 30 minuter, pendeltåg och tunnelbana i 1 timme var jag dock ganska trött...

Vad passar då bättre än 90-talsdisco med syrran?! Vi har lyssnat på alla typiska och otypiska låtar från 90-talet! Dansat loss med typiska 90-tals moooves och njutit av Backsreet Boys, Spice Girls, Britney Spears, A-teens, Dr.Bombay, Aqua, Emilia, Westlife och många fler med låtar som (du är så) Yeah Yeah Wow Wow, Boom, Boom, Boom, Boom!!, I want it that way, ...Baby one more time, Mamma mia, Om du var min, Big,big world och 5,6,7,8!

90-talet in my <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0