Mallorca 2010

Dag 2


Längst bort i viken nedanför fyren bodde vi. Det var underbart vackert!


Jag kan inte fatta vilket jobb de lagt ner på att bygga alla murar. Om man gillar sten - ÅK TILL MALLORCA!


Olof visade sina proffs-fotograf-sidor och berättade hur vi skulle gå...


...och stå.


Vi träffade en åsna


som gillade att bli fotad!




Vi hade liiite problem att hitta rätt...


Paniik när vägen rasade och det var stup på andra sidan!


Vi kom till en underbart söt liten stad.


Gatorna var många, trånga och små.


Självklart såg vi kattungar, det var svårt att låta bli att klappa dem.










Stranden


Helt plötsligt galopperade några hästar förbi. Från och med den stunden lovar jag att det är något jag ska göra innan jag dör!


Vi gick en jättelång vandring andra dagen och vi var alla helt slut när vi kom tillbaka till hotellet! Vi gick jättemycket fel, blev utskällda av några galna hundar, höll på att slå ihjäl oss på de hala stengatorna men kom till slut hem och sov GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0