GRATTIS PÅ ARTONÅRSDAGEN LISA

Idag fyller Lisa år! Jag har firat dagen med att först springa innohus jsm, jag sprang 1500 och TOG NYTT PERS!! UNDER FEM MINUTER!!! TAGGA!!!! Sen skyndade jag mig hem, hoppade in i duschen och sprang till "myran", en mataffär, för att bli upphämtad av Lisa och hennes bil. Alldeles för många i bilen åkte vi sedan in till Hard Rock Café för att äta en supergod middag och fira den sockersöta, sjuuuuukt "mogna" tjejen som föddes för arton år sedan! Det var jättekul och supergott!! Därefter åkte vi hem och jag och Emil som inte fyllt arton ännu fick åka hem medan Lisa och hennes "suuupercoola poolare" drog in till stan för att parta loss....

Det här är enda gången jag har sett det dåliga i att fylla år mitt i sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0