Sånt man kan göra istället för....en massa andra saker

Tio frågor om dig själv
namn ? - Anna
när fyller du år ? - 22 juni
några piercingar ? - ett i varje öra
vad har du på dig just nu ? - pyjaaamas <3
vilken årstid är bäst ? - är sommarbarn ffs
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - man vaknar tidigt av sig själv och är helt utvilad och sen är alla glada och snälla mot en, solen skiner, håret ligger perfekt, man hittar snygga kläder i garderoben och frukosten är AWESOME....händer ju rätt ofta....
vad tycker du mest om hos dig själv ? - just nu....det var svårt!! måste nog vara mitt stripiga hår, magfettet och såret jag har på mitt högra långfinger. Åck min bultande huvudvärk.
vad är du bra på ? - att äta kaksmet, stöka ner mitt rum, måla naglarna, gå vilse osvosvosv
vem älskar du mest på denna jorden ? - gör om frågan till vilka så kan jag nog svara..


5 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig ? - Lisa, Amalia, Karin, mitt bästa gosedjur Nasse
vem är den roligaste av dina vänner ? - oooh, LÄTT - Nasse
vem är snyggast av dina vänner ? - Nasse
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Nasse


10 Frågor om din familj
vem står dig närmast ? - Karin och mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - ja
vem är farligast i din familj ? - eeh, det får nog bli Karin när hon har utbrott, Olof när han provar nåt nytt fotbollstrick och Jag när jag lagar middag </3
vem ser roligast ut i din familj ? - Olofs fiskar är grymma på roliga miner
vem är coolast ? - Jag.
har ni något husdjur ? - Cirka...några fiskar...
vem står för underhållningen ? - vi delar på den punkten, men jag och Olof spårar oftast
vem sover du oftast med ? - asså jag får inte sova i samma säng som någon för jag sparkar för mycket *forever alone*
roligaste kvällen med familjen ? Morfars begravning (det låter sjukt, men är sant!)
vem ringer du när du mår dåligt? - mamma eller pappa fast Karin också

9 frågor om idag
vad har du gjort ? - gått i skolan, pluggat körteori, haft körlektion, gjort teoriprovet, kuggat, köpt en mc'flurry som tröst, ätit middag, satt mig vid datorn
vad ska du göra nu ? - städa mitt rum och se på tv
dåligt idag ? - inga kommentarer, fast ändå ganska bra
vad har du ätit idag ? - SKA JAG RÄKNA UPP ALLT????
har du duschat idag? - jaa
är du trött nu? - jaa
vad händer i morgon? - körlekke, uppkörning, skolis, saco-mässan, minkusin kommer
går du i skolan? - för det mesta, ja
har du varit i skolan idag? - ja

ANNAT
hur mår du just nu ? - förutom den sjuka huvudvärken, ont i halsen och tröttheten - ganska bra
är du hungrig nu? - nej, men jag kan äta ändåå <3
vad är klockan just nu? - 19:31


Kommentarer
Postat av: Amalia

jag ÄLSKAR din blogg jag ÄLSKAR din nya header jag ÄLSKAR bilden i din nya header jag ÄLSKAR dina inlägg jag ÄLDKAR DIG och jag håller alla tummar och tår på din uppkörning imorrn!!!! PUSS



ThE oNe AnD oNlY bLoGgStAlKeR

2011-12-01 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0