En vanlig dag

Sitter hemma och knarkar ipren, nässprej, halstabletter och te och Bruno Mars låt Count on me.

Livet som sjuk är så roligt *känn ironin*

Jag var hos doktorn imorse för att ta prover och kolla om jag bara drabbats av ett vanligt virus eller och bakterierna gått ner i lungorna.. Jag har nämligen inga halsmandlar, tog bort dem när jag var 6-7 år, så det finns risk att bakterierna går längre ner i halsen än om man har halsmandlarna kvar. När jag var 9 fick jag spendera hela påsklovet på sjukhuset på grund av det, så mamma och pappa tyckte att det var bäst att checka. Men jag kan glädja r alla med att säga att JAG MÅR BRA! Eller asså, jag har bara drabbats av ett vanligt virus och inget annat!





Förutom att jag fick ta blodprov (JAGHATARSPRUTOR), lyssna på lungorna, ta tempen i örat och kolla i öronen och hasen så sticker de in en 2 decimeter lång tops i halsen på en --> kräkrelexer!

Meeeen, sorgligt nog är jag van. Och nu syftade jag inte på kräkrelexerna...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tycker att du får ta och blir frisk snart! Saknar dig på tooook för mycket på träningarna!!! <3<3<3

2011-12-05 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0