3:e advent

Hej!

Min helg har varit fett kul hittills, vilket jag inte trodde med tanke på allt jag behövde göra inför nästa mardrömsvecka...

I fredags var jag på feeest hos Fanny!! Det var svinkul och jag och Lisa kom hem vid halv 3 och däckade dirren!!

Klockan ringde halv 11 på lördagen och en timme senare kom jag nedspringandes till träningen och han precis med karavanen med bilar som satte fart mot Bosön.
Träningen var skitkul men ganska jobbig.... Efter träningen åkte jag och Malin hem till mig och pluggade matte! Vi har nämligen Matte E kursprov nu på fredag...

Jag och syskonen var ensamma hemma på kvällen och köpte hem mat och myste. Jag var helt slut, med världens huvudvärk och gick och la mig klockan 10 och vaknade 9 imorse.

Nu har jag just skrivit ut svenskainlämningen som jag gjorde klart imorse och sitter och pluggar biologi. Sen blir det psykologi och matte och körteori!

Min vecka:
Måndag:
Svenskaredovisning
Tisdag:
Biologiinlämning
Samhällskunskapredovisning och inlämning
Svenskainlämning
(träning)
Onsdag:
Psykologisprov
(träning)
Torsdag:
Körteoriprov
Religionsinlämning
(träning)
Fredag:
Mattekursprov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0