Vissa finns överallt, hela tiden

Nu har jag noga visat hela familjen min blogg, och efter vissa klagomål på saknanden av bilder av vissa personer tänkte jag justera problemet.


Min mamma


Min  lillebror Olof och pappa


Min lillasyster Karin

När jag hör ordet familj tänker jag på några jag ena dagen kan älska så mycket att det känns jobbigt att inte kunna förklara hur mycket jag älskar dem, medan jag andra dagen är så förbannad på dem att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Kärlek är inte att alltid tycka, tänka och känna precis samma sak.
Kärlek är att kunna hata det man älskar och kunna älska det man hatar. Att kunna hata att man hatar det man älskar, och kunna hata att man älskar det man älskar.

Allt på samma gång.

Kommentarer
Postat av: lillasyster Karin

Jag älskar dig också Anna <3

2010-10-08 @ 13:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0