Man lever bara en gång

God morgon eller god förmiddag! Igår skypade jag ju med min syssling Jon. Han var jättetrevlig, så jag hade ingen anledning att vara nervös! Vi pratade om laviner och om vad man tänker på och ska göra när man väl hamnar mitt i en. Han sa en hel massa kloka saker och dessutom fick jag mailadress och användarnamn på skype till Kaj Zackrisson! Någon som vet vem han är? Han är också friåkare och är känd för att virka mössor, s.k. kask! Jon tyckte att jag kunde mejla honom och fråga om hans upplevelser. "Säg bara att vi är släkt och hälsa från mig!"

Snacka om coolt!

Jon ska dessutom skicka en film på när han och Kaj är mitt i olika laviner!


min syssling


Kaj Zackrisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0