i just wanna live while i'm alive

Hejhejhejhej!! Ledsen att jag inte har skrivit något på ett tag! Jag har kind of haft bloggtorka!

Min helg i punktform:
- var ledig i fredags
- träffade Emil och Lisa och skrev på vårat engelskaarbete och åt pyttipanna
- åkte hem till Lisa och åt middag där
- träffade massa sköna människor hos Fanny och kom hem halv tre
- sov hos Lisa
- gick upp tiiidigt, halv tio, och åkte hem för att gå på träning
- gick inte på träningen eftrsom jag hade ont i halsen
- pluggade lite
- åkte till täby centrum och köpte en massa viktiga saker
- hade en lugn och mysig kväll hemma och SOV
- vaknade och tog det lugnt på morgonen
- pluggade lite
- sprangsprangsprang

Livet känns typ fett bra när man tänker efter och lyssnar på Rain med MIKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0