I feel good dududududu

Efter en rolig, KALL och jobbig friidrottsträning kastade jag mig på cykeln ner mot "vallen" (För alla er icke-Danderydboare/icke-allmänvetare, vallen = där alla dsk-fotbollsspelare hänger, fotbollsplanerna är nämligen där) för att vara med på ett möte om ett framtida damlag/u-lag. Det var roligt att träffa alla gamla tjejer från Djursholm, eftersom de flesta var sugna på att börja igen, och även om jag bara var med en kvart, så fick jag intrycket av att det kommer bli bra! Fast det förstås, jag har inte bestämt om jag ska byta från Djursholm till Dsk ännu...

Nu sitter jag alltså här med en tallrik corn flakes och funderar på om det är värt att gå på skolorienteringen imorgon, eller om jag ska gå på ett "friends"-möte/jag-vet-inte-vad-det-är istället!

Kommentarer
Postat av: Amalia jaao

BYYYYYYYYYYT! Fatta vad KUL vi kommer ha med allihopa igen :D <3

2010-10-12 @ 22:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0