HELT TOTALT ENORMT SJUKT FRUKTANSVÄRT ONÖDIGT

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

Ibland kommer sådana ögonblick som bara känns onödiga. Idag hände det mig.

Jag kommer hem efter skolan och öppnar kylskåpet för att se om det finns något att äta. Plötsligt välter en hel skål med trasiga ägg (knäckta ägg utan skal) ut över hela kylskåpet. Det rinner överallt, ner i lådor, under burkar, på alla grönsaker!! Jag har skurat hela kylskåpet, golvet och ALLT sedan jag kom hem!! GAAAAAAH!! JAG BLIR SÅ FRUSTRERAD!!

Vi brukar inte ha skålar med trasiga ägg i kylskåpet, utan anledningen var att min Farmor som var här igår, välte en hel kartong med ägg och la de som inte hamnade på golvet i en skål. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0