FRIDAY, I'M IN LOVE

Äntligen, äntligen, äääntligen!! Fredag! Härligt, härligt!!

Hade bara en lektion idag, engelska. vi skrev på våran redovisning om naturkatastrofer. min grupp har om laviner. Just nu sitter jag därför och är nervös eftersom jag för första gången ska skypa med min syssling! Min syssling är nämligen extremskidåkare (meed erfarenhet av laviner) och jag ska intervjua honom om hur det är att vara i en lavin. Det här skulle kanske kunna vara något helt normalt om det faktiskt var så att jag hade TRÄFFAT honom innan! Jag har knappt sett en bild på honom! Men det ska nog gå bra, om jag får tag på honom...

Efter skolan gick jag, Lisa och Amalia hem till Amalia där Amalia spårade med att helt spontant börja baka bullar!! Gulle! Hoppas de blev goda, jag hann aldrig smaka!

Därefter gick jag och Lisa till Mörby Centrum för att fixa en grej till en väldigt söt tjej som har flyttat till USA och fyller år idag! GRATTIS SAGA!! Hoppas du får, eller har haft, en superrolig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0