LC - Lärcentrum

Efter en halv dag i skolan (jag hade ju sovismorgonis) stannade jag kvar i lärcentrum med bl.a. mina coola vänner Emil, Julia och Amalia. Och självklart även den assköna matteläraren. Fixade några tal och började sen vandra hemåt med Amalia och Julia. Plötsligt kommer Julia på att hon har en ipod-högtalare i väskan och vi sätter på musik på högsta volym och dansade/cyklade resten av vägen hem. Folk stirrade inte.

När jag kom hem var huset kolsvart. Lisa och Athina som skrämt upp mig med massa skräckfilmer (gaaah, jag ska döda er imorn, eller i alla fall slå er hårt) kom genast upp i mitt huvud. Det dröjde inte länge innan mamma och Olof kom hem. Nu är det dinner-taaaajm!!



Tack tjejer! Ni och Julias ipod-högtalare gjorde min dag!!


Kommentarer
Postat av: Amaliiiiiia jaao

TAAAAACK själv för att du ALLTID gör mina vandringar och mils långa cykelmaraton hem från skolan liiite roligare!! :D

2010-11-17 @ 19:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0