Spela mig på radion - Zacke ft. Movits!

Vaknade av att två innebandyspelare använde min dörr som mål, standard sovmorgon hemma hos oss. Tittade på trollet i spegeln och valde snabbt att somna om i tron om att håret skulle ligga i fina änglalockar när jag vaknade men icke sa nicke... </3 Efter att ha försökt fixa barret tillen någorlunda okej frisyr satte jag mig med projektarbetet och fortsatte skriva. Därefter skjutsade jag Emil och mig själv till skolan och hade en HELT obegriplig fysiklektion. Åt tacos i skolan till lunch<3

På vägen hem köpte jag glass i mörby och nu ska jag göra klart religionen och projektarebetet och sen är det träääning <333
 









Kommentarer
Postat av: Ulf

Din dörr är ett superbra mål för oss morgonpigga. Förstår om det dunkade många gånger på din dörr - jag van matchen :-)

2012-04-02 @ 10:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0