Tjabba Alla(h)!

Tävlingarna igår var SUPERKUL!! Det gick riktigt bra också! Jag vann 800 på nytt pers och tog nytt pers på 200 också så det var bara glada miner! Alla DSK:are var superduktiga och gjorde megabra tävlingsinsatser!! Kort sagt hade vi alltså en SVINkul dag! (som alltid!!)

När jag kom hem, hann jag inte mer än hoppa in i duschen och därefter ringde det på dörren och våra gäster kom. Det var jättetrevligt, men jag var extremt trött! Lite pluspoäng fick dock jag när jag hämtade Karin hos några kompisar halv 1, så det var najs.

Idag har jag och min lilla projektgrupp jobbat i princip hela dagen och jag är TOTALT genomtrött. Jag vet inte ens vad jag skriver, och trots det måste jag sätta mig ner och skriva klart min labbrapport nu...

Fuck mitt liv som NaTuRaRe! Varför valde jag inte estet?



Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja, varför valde du inte estet? :)

2012-01-07 @ 20:01:10
URL: http://resebloggalaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0