Mallorca 2010

Jag kom på att jag fortfarande inte visat er några bilder från Mallorca, där jag var på höstlovet. Så här kommer någraa!! Eftersom jag tog sjuukt många foton, tänkte jag att ni får se dem en dag i taget. Jag har inga bilder från allra första dagen, som var den dagen vi flög ner och åkte tvärs över ön på mindre än en haltimme för att komma till en liten stad som hette Port de Sóller. Första dagen får därför bli första dagen vi vandrade. Ja, precis, vandrade, solsemeter är ingenting min familj åker på! Så det är pga det alla har så snabba kläder.

Dag 1





























Första dagen var det inget jättebra väder. Vi tog bussen på slingerikrokvägar till en liten by och gick därefter tillbaka. Självklart var vi tvugna att bada, i alla fall de tre modigaste i familjen!

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag diggar din familj, ni är coola!

2011-01-13 @ 22:01:06
Postat av: Amalia

Jag diggar din familj, ni är coola!

2011-01-13 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0