Var ska jag börja...

Jag skulle vilja börja med att säga hej till alla mina fans (och då syftar jag mest på Lisa just idag..) (<3)

I måndags tränade jag och sen var jag, Lisa och Hedvig på skiva och vi hade så sjukt underbart kul!! Det skulle ta ett år att skriva om allt vi var med om men det var roligt kort sagt och lyckat!!

(Lisa - Skulle ni vilja ha en banan?) internskämt....

Var dock gaaanska trött i tisdags men gick till skolan och tränade (oh.my.god. trodde jag skulla ramla av banan!! Vad benen var sega!!)

Idag var det sååå fiiint vääderr!! Jag och mina homies satt ute i solen och njöt och sen tränade jag igen, det var SJUKT skönt!!

Men den här dagen kommer jag bara minnas att jag gjorde bort mig. GROVT.





OCH ATT JAG FICK MIN STUDENTMÖSSA!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0