Tisdag med stort T

Väktes av pappa kl. 06.00 imorse, satte på mig understället och pjäxorna, gjorde frukost, packade ryggan och åkte ner till Ranängen och Värtan för att åka skridskor i soluppgång.

Det var HELT underbart. Solen lyste på den klarblå himlen rakt i ansiktet, vinden blåste svagt i ryggen och isen knastrade och lät. Det finns nästan inget bättre.

Vi åt frukost på en udde mitt i solen, åkte sedan till Bosön och vände tillbaka.

När vi kom hem kände jag mig som en ny människa med lite fler fräknar och lite rödare kinder.



Fick sedan reda på att jag bara hade en lektion, men lyckades ändå komma försent....



På eftermiddagen firade jag och Lisa att hon fått sommarjobb jättenära mitt jobb med te och ballerina kladdkaka i vårsolen på min balkong. Sjukt härligt!

Jag älskar den här tiden på året!!



Nu väntar träning och plugg.

Kommentarer
Postat av: Ulf

Jag var också glad HELA dagen och gjorde massor av nyttiga saker på jobbet :-).

2012-03-07 @ 09:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0