LLL - Livet är Lätt när man är Liten

Idag tränade jag (köttade sönder/dödade min kropp/fixade till träningsvärken så den blir lite bättre imorn) på Bosön med Lidingö, och några coolingar från DSK, som jag gör varje onsdag. Jag snackade lite med en av killarna när vi stretchade, vi kan kalla honom Ahmed (för jag har ingen aning vad han heter....):

Ahmed 13 år: Jag är så stel..
Jag: Jaha, vaddårå? Har du gjort något särskilt?
Ahmed 13 år: Nej asså jag har inte tränat på typ TVÅ VECKOR.
Jag: Eeeh jaha ojdå.
Ahmed: Ja, jag är så lat!! HAHA
Jag: Hahaha, ja precis...
Ahmed: Nej men alltså det är för att jag har varit ute och jagat tjejer.
Jag: HAHAHAHAHA!!!!! *TrOr AtT hAn SkÄmTaR*
Ahmed: Ha ha ha. Ja, asså fast jag fick ju en också så nu kan jag träna igen!
Jag: ................... *hjärnan går på högvarv, skämtade han inte?!?!* Hahaha, jahaaa VAD KUUUL......!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0