I-landsproblem

- Min skrivbordsstol har tappat ett av sina hjul så varje gång jag lutar mig bakåt välter den.
- Jag är sugen på godis men orkar inte gå upp till köket för att kolla om det finns något.
- Mitt rum är stökigt efter helgens äventyr.
- Jag får inte plats med både dator, biologiböcker och psykologiböcker på skrivbordet samtidigt.
- Jag har svårt att koncentrera mig på biologi-uppsatsen eftersom jag har så många bloggar jag måste kolla på hela tiden.
- Jag sjunger med till spotify istället för att läsa i biologiboken.
- Jag har försökt lära mig Timbuktus texter men kan inte snacka så fort som han kan.


Kommentarer
Postat av: lisa

SJUKT snygg bild måste jag säga.

2011-11-22 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0