Chocktillstånd!

Herregud vad händer?! Helt plötsligt får ni efter total bloggtorka tre inlägg på samma dag!!

Haha, idag har varit en ganska bra dag. En chill, lugn dag. Först var det kaos på morgonen för mamma och pappa vaktade båten på varvet så vi var ensamma hemma och skulle lyckas med att inte försova oss, duka fram frukosten (ja, det är något mina föräldrar gör varje morgon), se till att alla var i ordning i tid och bara göra allmänt fler saker än vi brukar göra på samma morgon. Men det gick bra! Därefter cyklade jag, Amalia och Julia i regn till skolan och jag hade fysiklektion där jag både ifrågasatte fysikens lagar och dumförklarade mig själv...classic. Sen flöt dagen på bra med lekar på spanskan, lyssna på föredrag på kemin och ingen matte för mig (är man BFF med Henkis så är man)!

Ikväll är det vårruset med mammas jobb som gäller. Jag ska slå mamma såklart! :) Taggaaa...


Ge. mig. sommar.


NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0