Man kan om man vill

En ganska vanlig dag i skolan är nu avklarad! Dagen bestod av:
-Fysik. vad pratade Henrik om egentligen? Var det någon som lyssnade?
-Lunh! Yummiee, definitivt min favvolektion på hela dageen! Som vanligt bröt nästan tredje världskriget ut medan vi bland annat diskuterade om DN eller SvD är bäst, hur äckligt den andra luktade eller vem som skulle haffa vem var...
-Spanska!!! PANIIK!! Uppsatsskrivning, har verkligen ingen aning hur det gick, men jag kan ju lugnt säga att det INTE var det bästa jag skrivit!
-Kemi - tr det eller ej, men jag fattade faktiskt det mesta av det läraren sa! Det kan iofs bero på att jag och Lisa satt och gorde tatueringar på varandra under större delen av lektionen och kanske inte lyssnade på preciis allt läraren sa...
-Matte - Henrik hatar att vi får frukt på våra tisdagslektioner! Jag och Emil lyssnade på låtar, gissade artister och räknade matte. Dagens låt: Where is the love? - Back eyed peas. På lektionen fick jag ett sms av mamma:

"Det finns en semla hemma till dig. Kanske kan det pigga upp i tillvaron när du har så tufft i skolan! Puss"
Min mamma är bäst!

Jag hoppar över träningen ikväll, måste plugga...

Här kommer bilder på Lisas och mina talanger!









OBS!!!! DESSA ÄR INTE DOM ENDA VI GJORDE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0