JAG HAR VARIT PÅ MITT LIVS FÖRSTA JOBBINTERVJU.

Jajameeen!! DÅ VAR DET AVKLARAT!!! Det var typ ganska chill..
Jag åkte till Bromma, och där träffades vi, jag och tre killar (okej, två killar och en...gubbe...). Dom ställde en massa frågor och allt flöt på ganska bra! Det kändes avslappnat och mer som om vi hade en konversation än en jobbintervju så det var skönt. Vi pratade bland annat om gymnasiet, om jag var en miljöaktivist (inga kommentarer), om bensin, om hur man gör för att hålla fiskarna i sitt akvarium vif liv under sommaren, om arbetstider, löner och arbetserfarenheter.

Efter jobbintervjun övningskörde jag hem från Bromma. Det gick sådär. Jag fick motorstopp i två korsningar. Två i den ena, vilket gjorde att jag var den enda bilen som klarade rödljuset (om ni fattar vad jag menar), och tre motorstopp i en jättestor fyrakorsning. Damn I'm good!

Är det förresten någon som har missat vilket SJUKT UNDERBART VÄDER DET ÄR?!?!?!?!!

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0