Hej!

Idag har jag skrattat!

Vi spelade pingis på idrotten, vilket var überkuul!! På kemin hade vi förhör och jag och Lisa började skratta så mycket att kemiläraren kom och sa till oss att flytta isär. Vad vi skrattade åt? - Lisa skrattade åt hur patetiskt svåra frågorna var och hur patetiskt dåliga vi är i kemi. Jag skrattade mest för att Lisa skrattade.

På spanskan fick vi tilllbaka våra prov, läs, hör och uppsatsskrivning. Jag fick VG+ på uppsatsen och hör och IG på läs!!! WTF?!?! Jag har fått fett bra på läsförståelse innan, men nu gick det plötsligt inte alls! Sen kollade jag på poängen 2/6, så då kändes det helt okej. Jag, Lisa, Athina och Christian skrattade så sjukt mycket åt våra prov! Jag vet inte varför men allt var så himla roligt att vi låg över bänkarna och grät!

Det är skönt att kunna skratta mitt i all stress just nu!

Imorgon kommer en KTH-kille hit och ska hjälpa mig med fysiken! :) Jag är taggad, men nervös... (och Emil, säg ingenting!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0