Cha cha bloggeeen

HEEEEEEEEEEJ ALLA!! För er som inte vet det sedan tidigare har jag varit borta hela helgen på T-R-Ä-N-I-N-G-S-L-Ä-G-E-R, friidrott!!!! Jag har haft så sjuuukt kul!! Men är dödstrött!! Kopierar min facebookstatus så länge så får ni veta liiite av vad jag har gjort!! :) skriver mer imorgon!

"har ont i hela kroppen,har två blåa tår,sov 3,5 timmar inatt i en fåtölj,träffade massa sköna människor,hällde is i andras sängar,åt hotellfrukost,lyssnade på elvis på högsta volym,lekte "bäver-leken",konstaterade att alfonslåten är så vacker att man"nästan fäller en liten tår",skickade kort till kompisar i andra länder, körde truth or dare,skrattadeskrattadeskrattade - träningsläger när det är som bäst!!"

Ha en dööbra kväll! Imogron är det friendsmöte tagga gal1!


Bild tagen från Malins facebook.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ni verkar ha haft dunderkul! Åh, vad jag önskar att jag varit där! Läger med DSK är oslagbara! <3

2010-11-16 @ 03:19:26
URL: http://lovecalifornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0