Fyll inte livet med dagar - fyll dagarna med liv.

Igår var jag ledig från skolan och åkte därför till Huddinge sjukhus med Lisa och Atte för att intervjua en läkare. Det gick asabra och efter filmningen åkte jag och Lisa hem till mig och firade att vi filmat klart allt med Frödinge kladdkaka (den bästa)!! Därefter åkte jag in till mamma med Olof och shoppade lite.

Kvällen spenderades framför skype med KARIN!! Det var sååå kul men snacka om att jag grät konstant i två timmar...

Idag har jag tränat och ska nu sätta mig med sveriges ekonomi innan jag åker iväg och har filmkväll med verldens besta Lisa och Elin!!








Kommentarer
Postat av: Ulf

Aha, det var därifrån kladdkakan kom. Den va ju jättegod :-)

2012-03-21 @ 16:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0