DM

Hej!

Idag tävlade jag i DM.
Jag sprang 800m på nytt personligt rekord - WEHÅÅ!!
Malin, Olof, Äpplet, Sammie, PJ och Hedvig var superduktiga de med!! Jag är så stolt över alla, men idag skulle jag framförallt vilja hylla världens mest fantastiska mamma som idag sprang sitt allra första 800m lopp! Jag ör så himla stolt över dig mamma!


(jag vet att du kommer döda mig om du någonsin får reda på att jag tog den här bilden, men jag älskar den)

Just nu är jag mest sjukt trött och absolut INTE sugen på att göra min samhällsinlämning om konflikten i nordirland...



Igår hade jag och Malin en jättemysig kväll fylld med glass, kakor, godis, pasta, milkshake och Forrest Gump!! Pefekt uppladdning inför dagens tävling!!

Imorn är det 1500m och 4x200m som gäller!! TAGGA SOM SATAN NURÅÅÅÅÅÅ!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

SUPERBRA sprunget igår Anna! :D Lycka till idag!!! TAGGA!!! :D :D :D

<3 <3 <3

2012-01-29 @ 09:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0