DM dag 2

Hej alla! Även Idag har jag varit stora delar av dagen i en idrottshall. Idag sprang jag 1500m och sänkte mitt personliga rekord ytterliggare! Jag fattar inte att det är sant! Jag tyckte att det kändes dåligt de sista varven och kallade loppet för ett "skitlopp" så när jag fick se tiden tappade jag hakan!!

Därefter hejade jag på mina fina tjejor som sprang 200m och alla andra DSK:are!! Vi är världens bästa klubb!! Alla sprang sjukt bra även idag  så det var jätteroligt att kolla på!

För att avsluta dagen så optimalt som möjligt sprang Sammie, jag, Ellen och Malin 4x200m, vilket var SKITKUL! Jag och Sammie klantade oss lite i en växling men annars gick det asabra och vi kom 2:a bland de två lag som deltog!!

Dagens hjälteinsats skulle jag vilja ge till pappa som var med och peppade och stöttade mig hela dagen! Tack finaste pappan i världen!

Nu har jag pluggat spanska och ska sätta igång med samhällskunskapen!

Massa kramar från en glad Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0