Söndag 5/2

Hej alla coola och ocoola!

Söndagen 5/2 - Min minikusin och fadderbarn Tildas andra födelsedag! Grattis världens sötaste tvååring!!


Vaknade hos Elin och åt frukost med Lisa och Elin och Anna <3

Åkte hem och köpte GLAJJJOR!!! (OMGOMGOMG) Om en vecka till 10 dagar kommer jag kunna se vägskyltarna när jag kör bil, lärarnas små anteckningar på tavlan och texten på tvättlappen!!

Därefter fixades det för fullt inför min systers avskeds..grej som vi ska ha ikväll. Pajer bakades, bröd köptes, pizzoenas kavlades ut osvosv... Karin har en blogg om sitt år i Nya Zeeland som ni gärna får läsa om ni vill; kiwikarin.blogg.se är adressen!

Nu sitter jag med engelskauppsatsen samtidigt som jag skriver på min spanskainlämning till imorn och räknar fysiktal... SÅ SJUKT KUL JAG HAR!!! Lite bättre blir det dock med Pressure - Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji och Shotcaller - Taio Cruz i öronen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0