The party is in my head

..och nu menar jag verkligen ni vet det där dunkande, bultande partyt som brukar kallas huvudvärk. Att somna två inatt var kind of inte så bra trots allt....

Min dag:
-spanskaförhör 8.10....................................blä
-fysiklektion i 80 min! Höjdpunkten var när jag löste 7.12.....................eller kanske när min lärare berättade att han drömde att jag stod och skällde ut honom inatt (no words)
-fixa loggboksgrejer till projektarbetet på lunchen
-engelska, sur_lä[email protected]
-biologilektion om matsmältningen, så intressant. MEN jag fick ett boktips som jag måste läsa "Born to run"
-swedish....vad ska man säga, jag var halvdöd då så det var en ganska meningslös lektion..
-på mentorn bestämde vi nästan tema till skivan
-psykologilektionen var inställd :)

Efter det gjorde jag och Lisa samhällskunskap och sen började jag cykla hem när jag plötsligt upptäckte att CYKELJÄVELN hade fått PUNKA! Det var alltså bara att börja traska hemåt. Kul liv.

När jag kom hem såg jag på tre vänner-avsnitt och here I am.

Ikväll väntar sista körteorikursen (OMG! TAGGA NU FÖR I HELVETE!!!!) och massa religionsplugg..............DET SKA BLI SÅ SJUKLIGT SKÖNT MED LOV!!! Jag längtar så till Sicilien!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0