Heeeeeeeeeeeeej

Dags för nästa prov. Jag skulle kunna skapa en plugg-blogg eller nåt för det är typ det enda jag skriver om. . .

Men så var man ju naturare också.

Ikväll är det 180 svenskaord som ska pluggas in medan kvällen fortfarande är ung (internskämt) och när orden är t.ex. korrelation, desillusionerad, tantaluskval och sisyfusarbete så känns det så jääävla värt. (notera punkten.)

Framförallt eftersom jag har sovit fem timmar per natt de senaste nätterna och gick upp 05.45 imorse för att ha körlektion. Kul ändå att man jag har några höjdpunkter i livet: träningarna, Olofs nyinköpta nutellaburk och min grymt sköna pyjamaströja!

Eller varför inte det faktum att jag ÅKER TILL SICILIEN I ÖVERMORGON!!!!


om ni undrar över den knepiga vinkeln på min hals och den vackra volymen jag har på barret så försöker jag kasta med håret i en snygg fotomodellpose...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0