Day'n night

Detta är najs i mitt liv just nu:
- Jag har legat i soffan med mitt supermysiga duntäcke hela dagen
- Min mage är fullproppad med mammas gooooda äppelpaj
- Det ligger en chokladkaka bredvid mig (till 70% orörd)
- Jag har spotify på högsta volym
- Min "just chillin'-lista" på spotti
- Solen skiner ute och det är vädligt fint
- Jag har världens skönaste tröja på mig som jag kanske kommer glömma lämna tillbaka till Amalia...
- Min familj är världens gulligaste som fixar matlådor till mig så jag slipper laga egen mat
- Mina söta vänner som jag hängt med i helgen
- Att jag har träningsvärk i benen från träningen igår
- Att jag snart får lön
- Att jag kommer vara i Sicilien om en vecka
- Att min växt som jag planterade på biologin har vuxit jättemycket!

Detta är fett onajs i mitt liv just nu:
- Samhällskunskapsprov
- Religionsprov
- Svenskaprov
- 511 mattetal jag inte gjort
- 7654 fysiktal jag inte gjort
- körteori
- Spanskaläxa
- Loggboken
- Fysiklabbrapport
- Biologi fysiologiskt experiment
- JAG HAR INGEN MOTIVATION OCH ÄR SÄMST PÅ ALLT!


Kommentarer
Postat av: Ninni

DU ÄR TYP BÄST PÅ ALLT ?!!!!

2011-10-23 @ 15:46:33
URL: http://resebloggalaelin.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är BÄST på ALLT Anna! :D <3

2011-10-25 @ 16:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0