Måndag

Vaknade med ett leende på läpparna och skuttade ur sängen och upp till frukostbordet där jag pussade mor, far, syster och bror godmorgon. Därefeter åt jag en utsökt måltid bestående av fullkornsbröd, egengjord ost och egenodlade grönsaker. Det var tipptopp! Efter att glatt sagt 'hejdå' till min kära familj, hoppade jag upp på cykeln och flög iväg till Mörby C............................................

ååååååååh BullShit!

Men min dag var ganska bra ändå! Var på Sveriges Radio på förmiddagen på studiebesök och det var superkul! JAG VILL BÖRJA JOBBA PÅ RADIO!!!!! Så sjukt kul det vore!! Jag var ganska trött hela dagen men avslutade allt med att få MVG på Psykoologiprovet! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH FYFANVADBRAJAGÄR!!! Så det var naaajs! När jag kom hem möttes jag som vanligt av min favoritfarmor som alltid är hos oss på måndagar (och som har varit det så länge jag kan minnas, fast förut var det tisdagar som was the shit! :) ) och det gjorde min dag lite bättre! Nu har jag just ätit en megagod middag och ska sätta mig och plugga mitt favvo-ämne - fysik! </3

Wish me Good Luck!


Kommentarer
Postat av: Ninni

hahah lol, älskar ironin xD

2011-11-14 @ 20:27:33
URL: http://resebloggalaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0