HumoR

Intressant diskussion vid middagsbordet...

Olof
- Vad kan man säga efter maten? Typ...Tack för maten sa piraten, jag vill inte diska faten!
Anna- Tack för maten den var god, mitt på bordet stod en ko...
Karin- Kon hette Maria
Pappa- Hon hittade en tia
Anna- som hon gav till Uffe, som han gav till Olof som han gav till Anna, som tog sin tia och stanna.
Olof- Karin på Olof banna
Anna- Men då kom deras superhjälte Anna. Hon var både snäll och stark!
Karin- Men hon använde också knark!

Därefter zpÅrade deT och allt slutade i ett ASgarv!!! Sedan dess har man kunnat höra Olof sitta och mumla för sig själv:
Olof- Kon hette Karin, hon börja storkna.....nej, assså, Karin rimmar på sparka, asså nej, nu.....Kon hette Karin hon började...assså jag vet inte...Jag jobbar på det Karin!!




Kommentarer
Postat av: Ninni

ahahahahahah! xD

2011-11-15 @ 21:41:05
URL: http://resebloggalaelin.blogg.se/
Postat av: saga

ahahah aaah jag saknar dig och din famlij hah <3

2011-11-17 @ 01:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0