Heeeeeeeeemma

Jag är hemma igen!!

I helgen var jag på träningsläger i NORR NORR NORR KÖ KÖ KÖ PING PING PING - NORRKÖPING!!!
Vi hade så sjukt kul!! Här är lite av det vi gjorde:
- flygande 30 (YES JAG SLOG MIN TID FRÅN FÖRRA ÅRET!!!)
- åt godis (standard)
- uppdragslappar (sååå SJUKT KUL!!! Mitt uppdrag var att busringa till något rum och låtsas vara telfonförsäljare)
- skattjakt (MEGALYCKAT)
- friade Jacob :))))
- häck (fattar inte att jag är så rädd för häckarna)
- starter (omg, jag känner i kroppen att jag INTE är van vid att strata i startblock!)
- stafett (sviiinkul!!)
- gåsgång (vår specialitet)
- sprang vilse i norrköpings crazy skogar (skulle "värma upp" inför jägarspringningen men det slutade med att vi istället hamnade helt fel och sprang totalt 6 km och ingen jägarspringning...)
- badat på äventyrsbad (upptäckte min talang i rutschbanorna)
- väntat i 1,5 timme på lunch
- ätit god hotellfrukost
- nääääästan sett idolerna
- chillat på rummet
- kollat på film
- kört "pek-leken"
- hält chips på varandra (jag nämner inga namn...)
- blåst upp 1000 ballonger
- spelat Elvislåtar på HÖGSTA volym (Asså nu snackar vi sjukt hög volym!!!)
- dansat och sjungit tills rösten spricker
- skrikit och hejat på mitt stafettlag och alla andra som sprang tills jag blev hes
- ätit kexchoklad och bananer i mängder
- sprungit massa andra lopp (Y)
- SKRATTAT!!!
- ätit mc'flurry toblerone (sååå stööört GOTT!!)

men framförallt INTE räknat matte, vilket är precis det jag ska göra nu eftersom jg har matte e prov imorgon (detstavas'detkommergååthelvete') så nu taggar jag till med klementiner, godis och te och sätter mig och börjar räkna (read between the lines; inte 'räknar klart' utan 'börjar räkna') de två kapitlena jag har till imorgon.



*gråtpaus*



Men detr känns ändå inte jättejobbigt så fort jag tänker på vilken sjukt rolig helg jag har haft och vilka stört underbara kompisar jag har! Och vilken SJUK träningsvärk jag kommer ha imorgon!

peacce OUT


Kommentarer
Postat av: Malin

Det va sjuuukt kul hela tiden!!! :D :D :D NORRKÖPING <3 <3 <3 LYCKA TILL med matten, det kommer gå bra ändå!! :D <33

2011-11-20 @ 21:57:34
Postat av: saga

later awesome fast mindre awesome med matten haha! men det kanske kanns annu lite battre eftersom jag kommer om tre fjuttiga dagar!!! WIEEEEEEEEEEE <3

2011-11-21 @ 00:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0