4 tjejer - 1 kväll



Min kväll igår spenderades med dessa fyra megaunderbara tjejer och massa annat folk ute på Stockholms galna gator... Vi gjorde oss i ordning hemma hos mig och självklart var kameran framme som ni kan se ovan. Vi fick en chock när vi tittade på bilderna och upptäckte hur identiskt lika vi såg ut!! Hur som helst hade vi SVINKUL!! Tyvärr behövde jag gå hem tidigare eftersom det är födelsedagsparty (för Olof) som gäller idag och dessutom en hektisk helg med alltifrån samhällskunskapsplugg till körteori till körning till matte, fysik, svenska och religion på schemat. Så JäVlA vÄrT.

De andra krigade dock fram till 5 imorse och nu när jag äntligen har fått kontakt med dem kan jag inte vänta på att höra hur deras kväll slutade! Sist jag såg dem var på Collage med ett antal Osc/kar från Åre så jag är taggad på att få höra vad som hände sen.  . . .. .   .


Kommentarer
Postat av: Amalia

JÄÄÄVLAR vad snygga tjejer!!!

/Stolt kompis hehehe

2011-11-26 @ 13:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0