24 November

Your Real Name: Anna
Your "Gangsta" Name (first 3 letters of your real name plus -izzle): Annizzle
Your Detective Name (favorite color & favorite animal): Blue Dog
Your Star Wars Name (first 3 letters of your last name, first 2 letters of your middle name): Silhe
Your Superhero Name (2nd favorite color & your nickname): Yellow Sille

Startade dagen med att väckarklockan ringde 05.40 och hade sedan körlektion en timme senare. Det gick ASBRA! Shit vad skönt!! Har börjat inse att det bara är EN vecka kvar till teoriprovet och dagen efter har jag uppkörningen!!! TAGGGAAA.... (om jag klarar det alltså!!) Annars hände inte så mycket idag...Fick G på fysikprovet WEEEHOOOOO!!!!

Nu ska jag satsa Samhällskunskap och skippar träningen...... *gråtstund* Det spritter i hela kroppen avatt jag inte har träning idag!!

Får nog ta en prommis! Malan kanske vill joina??!



Just det! Höll på att glömma 2 EXTREMT viktiga saker som hänt idag!!
1. Det är exakt EN MÅNAD kvar till JULAFTON!!
2. OLOF HAR FÅTT TANDSTÄLLNING!!!

Kommentarer
Postat av: Amalia

Man VILL joina men kan inte </3 Fotboll ikväll! love your blog annizzle!!!! hahaha <3

2011-11-24 @ 17:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0